Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-054838/18.12.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025 - 054869/18.12.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.12.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025 - 054869/18.12.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comert, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Luând în considerare Ordinul președintelui AMEPIP nr. 126/12.03.2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare al Comisiilor de selecție și nominalizare a candidaților pentru postul de membru în cadrul Consiliilor de administrație/supraveghere ale întreprinderilor publice;
Având în vedere art. 4 lit. alin.(2) lit. b), art. 7, art. 8 și art. 9 din Hotărârea Guvernului nr. 639/2023- pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
În temeiul art. 4^9 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011-privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă constituirea Comisiei de selecție și nominalizare a candidaților, pentru recrutarea și selecția administratorilor Societății "Atelierul de Proiectare Timișoara S.R.L." , cu următoarea componență:
Funcție | Membri titulari | Membri supleanți |
Președinte | Simona Pop | Sorin Gabriel Bâzu |
Membru | Dana Lazăr | Despina Ungureanu |
Expert independent | Pluri Consultants Romania S.R.L | |
Art. 2: Comisia de selecție și nominalizare își desfășoară activitatea conform Regulamentului, care constituie Anexa 1 la prezenta hotărâre. Secretariatul Comisiei de selecție și nominalizare, este asigurat de D-na. Lazăr Violeta-Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul Direcției Economice.
Art. 3: Membrii comisiei de selecție și nominalizare, au obligația să comunice de îndată apariția oricărei incompatibilități, dispozițiile Legii nr. 161/2003-privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare, aplicându-se în mod corespunzător.
Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Direcția Economică - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art. 5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
-Instituției Prefectului - Județul Timiș;
-Primarului Municipiului Timișoara;
-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
-Membrilor Comisiei de selecție și nominalizare desemnați la art. 1 din prezenta hotărâre;
-Mass-media locale.