Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025 - 53336/10.12.0225 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025 - 53482/11.12.2025 al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Juridice din data de 12.12.2025 - TMI2025 - 53482/11.12.2025 Anexă la Raportul de specialitate nr. al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;;
Având în vedere Certificatul de Urbanism nr. CU2025-002637/22.10.2025 emis de Primăria Municipiului Timișoara.
Având în vedere Ordinul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 600/08.02.2023 -privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară;
Luând în considerare prevederile Legii nr. 7/1996- a cadastrului și publicității imobiliare, actualizată;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. c), art. 196 alin. (1) lit. a) și art.286 alin. (4) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 867, 868, 869 și 870 din Codul Civil;Având în vedere prevederile art. 112 din Legea educației naționale nr. 1/2011 modificată și completată;
În conformitate cu prevederile art. 108, lit. a), art. 129, alin. (2) lit. c) și alin. (6), lit a) și art. 297-301 din Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificãrile și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.139, alin. (1) și (3) și art. 196 alin. (1), lit. a) din Ordonanța de Urgențã a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificãrile și completãrile ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă și se însușește documentația topo-cadastrală de alipire a terenurilor înscrise în CF nr. 424707 Timișoara domeniul public și CF nr. 457353 Timișoara, domeniul public, terenuri proprietatea Municipiului Timișoara, întocmită de către MULTILINES SRL, prin ing. Florian Feraru și recepționată de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș, conform Referatului de Admitere nr. 293765/23.10.2025.
Art.2: Se aprobă operațiunea de alipire a terenurilor înscrise în CF nr. 424707 Timișoara și CF nr. 457353 Timișoara și în administrarea Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara , rezultând un nr. cadastral nou 457552 Timișoara, în suprafață de 8.775 mp, imobil aparținând domeniului public al Municipiului Timișoara.
Art.3: Se va menține dreptul de administrare constituit în favoarea Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara asupra terenului înscris în CF 457353 Timișoara (provine din CF nr. 407202) și se constituie dreptul de administrare și pe diferența de teren în suprafață de 620 mp înscrisă în CF nr. 424707 Timișoara, pentru functionarea terenului de sport al scolii Școlii Gimnaziale nr. 6 , pe o durata de 8 ani. Predarea se va efectua in termen de 30 de la data prezentei.
Art.4: Dreptul de administrare al Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara se va menține pe întreaga suprafață rezultată în urma alipirii cad nou 457552 în suprafață de 8.775 mp.
Art.5: Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara va înregistra în evidența contabilă a mijloacelor fixe valoarea bunului preluat în administrare, conform prevederilor legale în vigoare.
Art.6: Obligațiile titularului dreptului de administrare și sancțiunile pentru nerespectarea acestora sunt cele corespunzătoare art. 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare, precum și cele conform clauzelor din contractul de administrare.
Art.7: Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se mandatează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale Unității Administrativ-Teritoriale din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara. MULTILINES SRL prin inginer Florian Feraru, în calitate de persoană juridică specializată este mandatat să întreprindă toate demersurile necesare în vederea depunerii cererii si anexelor aferente, obiect al prezentei hotărâri, la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș si sa ridice Incheierea emisa, în numele Municipiului Timișoara.
Art.8: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
-Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
-Primarului Municipiului Timişoara;
-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate ale Primarului Municipiului Timișoara;
-MULTILINES SRL;
-Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș;
-Mass-media locale.