Proiect HCL din 2025-05-21

privind aprobarea modificării structurii organizatorice, statului de funcții, organigramei și Regulamentului de Organizare și Funcționare al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-018384/30.04.2025 al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara nr. E-1869/28.04.2025, înregistrat cu nr.ASEMT2025-1962/28.04.2025;

Având în vedere Raportul de specialitate al Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara nr.ASEMT2025-2375/16.05.2025;

Având în vedereAvizul Serviciul Management Organizațional din cadrul Direcției Management Intern a Municipiului Timișoara nr. TMI2025-021037/19.05.2025;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 19.05.2025;

Având în vedere Avizul Ministerului Sănătății numărul AR22402/07.12.2023 privind modificarea de structură organizatorică a Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

În conformitate cu:

- Legea 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare - art.XIII lit.a, art.XIX alin.(2), art.XXIX alin.(11);

- Ordonanța de Urgență nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene - art.LXIX;

- Odonanța de Urgență nr.156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene - art.XXXIX alin. (2);

- Legea nr. 53/2023 - Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare;

- Ordinul 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistență medicală spitalicească, precum și pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal;

- Hotărârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;

- Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății cu modificările și completările ulterioare;

- Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;

- Ordonanța de Urgență nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competente exercitate de Ministerul Sănătății Publice către autoritățile administrației publice locale;

- Ordinul nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar;

- Ordinul nr. 1312/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului;

- Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare.

În conformitate cu prevederile art. 129  alin. (2) lit. a) și alin.(3) lit. c), art. 196 alin (1) lit. a)  și 518 alin (6) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art.139  alin.(1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă modificarea structurii organizatorice, statului de funcții, organigramei și Regulamentului de Organizare și Funcționare al Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara conform Anexei nr. 1, Anexei nr. 2, Anexei nr. 3  și  Anexei nr. 4, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Spitalul Clinic Municipal de Urgență Timișoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

- Instituției Prefectului - Județul Timiș;

- Primarului Municipiului Timișoara;

- Spitalului Clinic Municipal de Urgență Timișoara.

- Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara;

- Mass-mediei locale.

Este utilă această pagină?