Proiect HCL din 2025-05-21

privind completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria administrativ- teritorială a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Societatea Metropolitană de Transport Timișoara’’ încheiat cu operatorul Societatea de Transport Public Timișoara SA.

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-020572/15.05.2025, al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-020832/16.05.2025 întocmit de către Direcția Generală Investiții și Mentenanță din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 19.05.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr.TMI2025-020832/16.05.2025;

Având în vedere Avizul Direcției Economice - Anexă la Raportul de specialitate nr. .TMI2025-020832/16.05.2025;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele  Verbale de avizare ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale  și  Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 92/2007 a serviciilor de transport public local;

În conformitate cu prevederile Legii nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 388/30.09.2008 privind aprobarea asocierii Municipiului Timișoara ca membru fondator al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară "Societatea Metropolitană de Transport Timișoara", modificată și completată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 299/23.04.2013 și Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 221/23.04.2019;

Având în vedere Contractul de delegare cu nr. 1812/22.07.2020 aprobat prin Hotărârea Consiliului Local  nr. 268/22.07.2020 privind aprobarea modalității de gestiune a serviciului de transport public local de persoane și a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport local de persoane prin curse regulate;

În temeiul dispozițiilor art. 58-art. 60 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative,

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. d) coroborat cu alin. 7 lit. n) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;  

În temeiul art. 139 alin.(1) si 196 alin.(1) lit. a) din  Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;      

Articole

Art.1: (1) Se aprobă completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria administrativ - teritorială a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Societatea Metropolitană de Transport Timișoara"  încheiat cu Operatorul „Societatea de Transport Public Timișoara", în sensul introducerii unor noi bunuri în anexa 4.1.a și anexa 4.1.b. la Contract, potrivit Anexelor (Anexa T2_Stan Vidrighin, Anexa T4_B-dul Cetatii, Anexa T5_Calea Bogdanestilor), care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2) Operatorul de transport va prelua de la Municipiul Timișoara mijloacele fixe prevăzute în Anexe, pe bază de proces-verbal de predare-primire, în termen de 5 zile de la comunicarea hotărârii. Acestea se vor include ca bunuri de retur în Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane cu nr. de mai sus, prin încheierea unui act adițional.

(3) Redevența anuală datorată Municipiului Timișoara de către Societatea de Transport Public Local Timișoara este de 0,3% din valoarea totală a mijloacelor fixe puse la dispoziția operatorului, astfel cum a fost stabilit prin Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane nr. A.D.I. SMTT.1812/22.07.2020 / STPT.15792/22.07.2020 și va fi încasată în conformitate cu prevederile acestuia.

Art. 2: (1) Se aprobă mandatarea A.D.I. Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, prin reprezentat legal, să semneze în numele și pe seama Municipiului Timișoara, actul aditional la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de competență a A.D.I. “Societatea Metropolitană de Transport Timișoara”, încheiat cu Operatorul "Societatea de Transport Public Timișoara", privind completarea Anexei 4.1 cu bunurile de retur menționate la art.1 din prezenta hotărâre și modificarea corespunzătoare a celorlalte prevederi contractuale.

(2) Actul adițional la contract va fi încheiat în termen de 15 zile de la data comunicării hotărârii și o copie conformă a acestuia va fi comunicată Municipiului Timișoara în maxim 3 zile de la data încheierii lui.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță și Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.

Art.4: Prezenta hotărâre se publică  pe site-ul propriu și, totodată, se comunică:       

- Instituției Prefectului  Județul Timiș;

- Primarului Municipiului Timișoara;

- Direcțiilor, serviciilor  și compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;

- Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Societatea Metropolitană de Transport Timișoara";

- Societății de Transport Public Timișoara S.A.;

- Mass - media locale.

Este utilă această pagină?