Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de Hotărâre, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. din al Direcţiei Generale a Poliţiei Locale Timişoara, cu nr. 1095/05.02.2024
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 06.02.2024 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 1095/05.02.2024;
Având în vedere Procesul Verbal de avizare al Comisiei pentru dezvoltare urbanisticã, amenajarea teritoriului și patrimoniu din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere prevederile art. 8 din Legea Poliției Locale nr. 155/22.07.20210;
Având în vedere prevederile Anexei la Hotărârea nr. 18/2020;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (7) lit. g) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin.1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă modificarea art. 3 din Hotărârea nr. 18/2020 privind aprobarea Normelor pentru execuția lucrărilor tehnico-edilitare din municipiul Timișoara pe domeniul public Timișoara, astfel:
„Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală Investiții și Mentenanță- Serviciul Infrastructură Rutieră, Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara şi Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.
Art.2: Celelalte prevederi ale Hotărârii nr. 18/2020 rămân neschimbate.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul Primăriei Timișoara și totodată se comunică:
- Instituției Prefectului- Județul Timiș;- Primarului Municipiului Timișoara;- Direcțiilor, Serviciilor, Birourilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;- Mass-media locale.