Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-038086/05.09.2025, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul DOMINIC FRITZ;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-038216 din data de 08.09.2025, al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate al UAT - Serviciul Administrare și Valorificare Patrimoniu – Compartimentul Spații Utilitare, Servicii Conexe, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Economice cu nr. TMI2025-038615/10.09.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-038216/08.09.2025, al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate al UAT - Serviciul Administrare și Valorificare Patrimoniu – Compartimentul Spații Utilitare, Servicii Conexe, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 10.09.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr.TMI2025-038216/08.09.2025, al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate al UAT - Serviciul Administrare și Valorificare Patrimoniu – Compartimentul Spații Utilitare, Servicii Conexe, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice şi comerț, regii autonome şi societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Adresa nr. 1045/28.08.2025-a Societății Horticultura S.A.;
Având în vedere prevederile Legii nr. 31/1990- privind societățile, modificată şi completată;
Având în vedere art. 31 alin. (1) din Legea nr. 98/2016- privind achizițiile publice;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2), lit. c) şi lit. d), precum şi alin. 7 lit. s) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;;
În temeiul art. 139 si 196 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;;
Articole
Art. 1: Se aprobă atribuirea contractului pentru prestarea serviciilor de întreținere, reparații și curățenie, în toaletele publice automate cu autocurățare, amplasate în Parcul Civic și în Parcul Lidia, către Societatea Horticultura SA, în temeiul art. 31 alin. (1), din Legea nr. 98/2016 şi încheierea contractului prevăzut în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2: Se aprobă tariful de 1 leu/utilizare, care se va percepe de la utilizatorii toaletelor de către Societatea Horticultura SA.
Art. 3: Se aprobă Nota justificativă privind încadrarea în prevederile art. 31 din Legea nr. 98/2016, a Societății Horticultura S.A.
Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Direcția Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara și Societatea Horticultura SA.
Art. 5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatelor de specialitate ale Primarului Municipiului Timișoara;
- Societății Horticultura SA;
- Mass-media locale.