Proiect HCL din 2024-03-22

privind modificarea și aprobarea Statului de funcții, a Organigramei și a Regulamentului de Organizare și Funcționare al Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș”, Timișoara

Motivație

Având în vedere:

- Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, înregistrat sub nr. ASEMT2024-534/19.02.2024, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

- Raportul de specialitate la Proiectul de hotărâre nr. ASEMT2024-534/19.02.2024 privind modificarea și aprobarea Statului de funcții, a Organigramei și a Regulamentului de Organizare și Funcționare al  Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara;

  • Raportul de specialitate nr. 1215 din 12.02.2024, al Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara, privind modificarea și aprobarea Statului de funcții pentru Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara;
  • Nota de fundamentare Anexă la raportul de specialitate nr. 1215/12.02.2024;

- Avizul Serviciul Management Operațional din cadrul Direcției Management Intern a Municipiului Timișoara, din data de 14.03.2024, Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-534/19.02.2024;

- Avizul Compartimentului Juridic al Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara din data de 04.03.2024, Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-534/19.02.2024 precum și Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 11.03.2024, Anexă la Raportul de specialitate nr. ASEMT2024-534/19.02.2024;

Având în vedere avizul Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale și al Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere:

  • XIII, art. XIV, art. XVI - XXIII din Legea 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare;
  • LXIX din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene;
  • Legea nr. 53/2023 - Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordinul 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistență medicală spitalicească, precum și pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal;
  • Hotărâre nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății cu modificările și completările ulterioare;
  • Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
  • Ordonanța de Urgență nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competente exercitate de Ministerul Sănătății Publice către autoritățile administrației publice locale;
  • Ordin nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea și promovarea în funcții, grade și trepte profesionale a personalului contractual din unitățile sanitare publice din sectorul sanitar;
  • Ordin nr. 1312/2020 privind organizarea și funcționarea structurii de management al calității serviciilor de sănătate în cadrul unităților sanitare cu paturi și serviciilor de ambulanță, în procesul de implementare a sistemului de management al calității serviciilor de sănătate și siguranței pacientului;
  • Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.

În conformitate cu prevederile art. 129  alin. (2) lit. a) și alin.(3) lit. c), art. 196 alin (1) lit. a)  și 518 alin (6) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

În temeiul art.139  alin.(1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

Articole

Art.1: Se modifică și se aprobă Statul de funcții, Organigrama și Regulamentul de Organizare și Funcționare, ale Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara conform Anexei nr. 1, Anexei nr. 2 și Anexei nr. 3, părți integrante din prezenta hotărâre în conformitate cu prevederile Legii 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, cu modificările și completările ulterioare;

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

  • Instituției Prefectului - Județul Timiș;
  • Primarului Municipiului Timișoara;
  • Spitalului Clinic de Boli Infecțioase și Pneumoftiziologie „Dr. Victor Babeș” Timișoara
  • Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara;
  • Mass-mediei locale.

Este utilă această pagină?