Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-053330 din 10.12.2025, al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-054055 din 15.12.2025, întocmit de către Direcția Generală Investiții și Mentenanță, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Juridice nr. TMI2025-054283/16.12.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr.TMI2025-054055 din 15.12.2025, întocmit de către Direcția Generală Investiții și Mentenanță, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcției Economice nr. TMI2025-054187/16.12.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-054055 din 15.12.2025, întocmit de către Direcția Generală Investiții și Mentenanță, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 51/2006- privind serviciile comunitare de utilități publice;
Având în vedere finalizarea obiectelor de investiții publice realizate în baza contractelor nr. :
- 104/09.06.2020 aferent obiectivului de investiții „Reabilitarea liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timisoara, Traseu 5, Calea Bogdanestilor”;
- 188/03.09.2020 aferent obiectivului de investiții ,,Reabilitare linii de tramvai și modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timisoara, Traseul 4 - Bulevardul Cetăţii” ;
- 24/12.03.2021 aferent obiectivului de investiții ,,Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timişoara- Traseul 2, Calea Stan Vidrighin”
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 255/27.05.2025-privind completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria administrativ- teritorială a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ,,Societatea Metropolitană de Transport Timișoara” cu operatorul Societatea de Transport Public Timișoara SA.
În temeiul dispozițiilor art. 58-art. 60 din Legea nr. 24/2000-privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative,
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. d) coroborat cu alin. 7 lit. n) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin.(1) si 196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1. Se aprobă Anexa T2_Stan Vidrighin, respectiv Anexa T5_Calea Bogdăneștilor, care înlocuiesc anexele corespunzătoare aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 255/27.05.2025-privind aprobarea completării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria administrativ-teritorială a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Societatea Metropolitană de Transport Timișoara” cu operatorul „Societatea de Transport Public Timișoara”. Anexele menționate fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 255/27.05.2025 rămân nemodificate.
Art. 3. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță și Direcția Economică, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.
Art.4. Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și, totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Asociației de Dezvoltare Intercomunitară "Societatea Metropolitană de Transport Timișoara";
- Societății de Transport Public Timișoara S.A.;- Mass - media locale.