Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-027842/30.06.2025, al Primarului Municipiului Timișoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 5516/01.07.2025, întocmit de către Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK;
Având în vedere avizul Direcției Economice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, din 01.07.2025 - anexă la raportul de specialitate nr. 5516/01.07.2025;
Având în vedere avizul Serviciului de Management Organizațional din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, din data de 03.07.2025 - anexă la raportul de specialitate nr. 5516/01.07.2025;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara, din 04.07.2025 - anexă la raportul de specialitate nr. 5516/01.07.2025;
Având ]n vedere Hotărârea Copnsiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 450/07.12.2021 privind înființarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 623/15.12.2022 privind modificarea și completarea Organigramei, a Statului de funcții, și a unor poziții din salariile de bază, respectiv modificarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 7/16.01.2024, privind reorganizarea Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK în temeiul Legii nr. 296/2023;
Ținând cont de prevederile art. XXII din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung;
Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 144/24.04.2024, privind modificarea Statului de funcții al Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK;
Luând în considerare prevederile art. 3 alin. (4), art. 10 din Legea- Cadru nr. 153/2017 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, cu completările și modificările ulterioare;
Ținând cont de dispozițiile art. 68 alin. (1), art. 69 alin. (1), art. 71 alin. (1) din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu completările și modificările ulterioare;
Având în vedere Rapoartele finale ale examenelor de promovare în grad imediat superior a personalului încadrat în funcție contractuală de consilier juridic și inspector de specialitate din cadrul Serviciului Juridic și Resurse Umane al Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, înregistrate sub nr. 5402/26.06.2025 și nr. 5403/26.06.2025;
Ținând cont de prevederile art. 539, art. 540, art. 541, art. 542, art. 554 alin. (1) - (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. c) coroborat cu prevederile art. 196 alin. (1) lit a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările si completarile ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă Statul de Funcții al Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK, modificat conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK.
Art.3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și, totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK;
- Mass - mediei locale.