Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2025-025237/13.06.2025 al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-025828/17.06.2025 al Serviciului Activități Administrative și al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.06.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-025828/17.06.2025;
Având în vedere Avizul Direcției Economice nr. TMI2025-025828/19.06.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-025828/17.06.2025;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;;
În conformitate cu prevederile art. 792 și următoarele, Cod Civil;
În conformitate cu prevederile Legii nr.422/2001 privind protejarea monumentelor istorice si ale Hotărârii de Guvern nr. 999/2008;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin (1), alin (7) lit d) și j) , alin (14) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.196 alin. (1) lit.a) și art.139 alin. (1) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă preluarea în administrare a monumentelor din cadrul Complexului "Memorialul Revoluției - Decembrie 1989" Timișoara, prevăzute în Anexei 1, pentru o perioadă de 15 de ani și încheierea contractului de administrare.
Art.2: Se aprobă modelul cadru de contract de administrare conform Anexei 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3: Se aproba încheierea contractului de administrare.
Art.4: Predarea monumentelor se va face pe bază de proces verbal de predare primire, într-un termen de 30 zile de la data semnării contractului de administrare.
Art.5: Se mandatează dl. Dominic Fritz- Primarul Municipiului Timișoara, pentru semnarea contractului de administrare.
Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Activități Administrative și Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art.7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Mass- media local.