Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-019678, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2025-019367, al Compartimentului Spații cu Altă Destinație din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 13.05.2025, Anexa la Raportul de specialitate nr. TMI2025-019367, al Compartimentului Spații cu Altă Destinație din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara ;
Având în vedere Cererea înregistrată cu nr. MTM2025-016230, a Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara;
Având în vedere Extrasul din Procesul Verbal al Ședinţei din data de 28.04.2025, a Comisiei de Analiză a Spaţiilor cu Altă Destinaţie decât aceea de Locuinţă situate în imobile proprietatea Primăriei Timişoara precum şi în proprietatea Statului Român în administrarea Consiliului Local al Municipiului Timişoara înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 12/26.06.2012 şi modificată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 482/31.10.2023, respectiv Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 570/12.12.2024.
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe , Coimisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
În conformitate cu prevederile art. 129, alin. (1), alin (2) lit. c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 196, alin. (1), lit. a) și art. 139, alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art. 1: Se aprobă prelungirea pana la data de 31.12.2025, a Contractului de dare în folosință gratuită nr. 20/12.07.2022, pentru spațiul cu altă destinație SAD 1, situat în Timișoara, Bulevardul General Ion Dragalina, nr. 17 (fost 13 DECEMBRIE, Nr. 17), având o suprafață de 15,75 mp, identificat prin CF nr. 406866-C1-U9 Timișoara, (CF vechi 147513), nr. top 17065-17066/VIII, proprietar Statul Român, în folosința Sfatului Popular al Orașului Timișoara. Spațiul este utilizat pentru depozitarea dosarelor fiscale ale persoanelor juridice și fizice ale Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara și este înregistrat în evidențele contabile cu numărul de inventar 101197.01 și o valoare de inventar de 109.470 lei.
Art. 2: Se aprobă încheierea actului adiţional nr.1.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredințează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara;
- Mass-media locale;