Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-020906/16.05.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-020254/14.05.2025 al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 15.05.2025-Anexă la Raportul de specialitate al Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate ale U.A.T.;Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;Având în vedere Procesele-verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu și Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;Având în vedere prevederile art.248 lit. h) din Regulamentul de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară, anexă la Ordinul nr.600/2023 al A.N.C.P.I.;
Conform prevederilor art.361 alin.(2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. c) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și alin.(3) și art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;Articole
Art. 1: Se aprobă operațiunea de modificare a suprafeței de la 754 mp la 774 mp, a terenului situat în str. Gheorghe Doja nr. 3, înscris în C.F. nr. 412419 Timișoara (CF vechi 5457 Timişoara), cu nr. top. 12170, înregistrat în planul cadastral OCPI Timiș cu nr. 457076, conform planului de amplasament întocmit de ing. Galiciu Adrian Zeno, recepționat de O.C.P.I. Timiș prin Referat de admitere nr. 46840/19.02.2025, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre și constituie Anexa nr. 1, respectiv Anexa nr. 2, precum și trecerea terenului respectiv din domeniul public în domeniul privat al Municipiului Timișoara.
Art.2: Inventarul bunurilor ce aparțin domeniului public și domeniului privat al Municipiului Timișoara, se actualizează în mod corespunzător.
Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.Art. 4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor - din cadrul aparatului de specialitate al Primarului; - ing.Galiciu Adrian Zeno; - Mass-media locale.