Proiect HCL din 2024-03-22

privind aprobarea suplimentării rezervei de implementare destinată reechilibrării contractului de execuție lucrări (proiectare si execuție) nr. 45/21.05.2021 aferent proiectului „Reabilitare construcții, instalații clădire B2 la Colegiul Tehnic E. Ungureanu " Cod SMIS 2014+: 129105

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2024-005807/28.02.2024 , al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI-007086 din data de 11.03.2024 al Direcției Revitalizare - Serviciul Construcții și Reabilitări Clădiri Publice;
Având în vedere avizul Direcției Economice anexa la Raportul de specialitate nr. TMI-007086 din data de 11.03.2024;
Având în vedere avizul Serviciului Juridic anexa la Raportul de specialitate nr. TMI-007086 din data de 11.03.2024;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu,
Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică,
drepturile omului și probleme ale minorităților și al Comisiei pentru cultură, știința, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al
Municipiului Timișoara;
Având în vedere proiectul „Reabilitare construcții, instalații clădire B2 la Colegiul Tehnic E. Ungureanu " Cod SMIS 2014+: 129105 contract de finanțare 5005/18.12.2019, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4, Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, Prioritatea de investiții 4.4, Investiții în educație, în formare, inclusiv în formare profesională pentru dobândirea de competente și învățare pe tot parcursul vieții prin dezvoltarea infrastructurilor de educație și formare cu finanțare nerambursabila (FEDR + buget național) și bugetul local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere prevederile:

 - Contractului de execuție lucrări (proiectare și execuție) nr.45/21.05.2021;

 - Actului aditional nr. 1/01.10.2021 la Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021 pentru introducerea formulei de ajustare conform prevederilor  OG nr.15/2021 si a Ordinului MDLPA nr. 1336/2021;

- Actului aditional nr. 2/15.03.2022 la Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021 pentru modificarea formulei de ajustare conform prevederilor  OG nr.15/2021 si a Ordinului MDLPA nr. 2050/2022 și aprobarea listelor de cantități ca urmare a finalizarii intocmirii proiectului tehnic;

- Actului aditional nr. 3/23.09.2022 la Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021, întocmit pentru aplicarea prevederilor OUG nr. 64/2022;

- Actului aditional nr. 4/06.07.2023 la Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021, privind prelungirea duratei de executie a contractului si introducerea unui nou subcontractant ;

- Actului aditional nr. 5/10.11.2023 la Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021 privind modificarea pretului contractului;

- Actului aditional nr. 6/14.12.2023 la Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021, privind prelungirea duratei de executie a contractului;

- HCL-ului nr. 355/26.07.2022 privind aprobarea rezervei de implementare destinata reechilibrarii Contractul de executie lucrari (proiectare si executie) nr.45/21.05.2021;

Având în vedere prevederile OUG nr. 64/2022 privind ajustarea preţurilor şi a valorii devizelor generale în cadrul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile cu modificările și completările ulterioare;

Cu respectarea H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice;

Având în vedere prevederile art. 129 alin. (2) lit. b) şi alin. 4 lit. g) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 - privind Codul administrativ;

În temeiul art. 139 alin.(1) și art.196 alin.(1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului 57/2019 privind Codul Administrativ;

Articole

Art. 1: Se aprobă suplimentarea rezervei de implementare pentru reechilibrarea contractului de execuție lucrări (proiectare si executie) nr. 45/21.05.2021, aprobată  prin HCL nr 355 din 26.07.2022, cu o valoare de 2.157.199,53  lei fără TVA, respectiv 2.567.067,44 lei cu TVA, reprezentând un procent de până la 15% din valoarea restului de executat a contractului, la momentul apariției OUG 64/2022.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Echipa de Implementare a Proiectului şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se publică  pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:

            - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiș;

            - Primarului Municipiului Timișoara;

            - Direcțiile, serviciile, compartimentele din cadrul aparatului de specialitate a Primarului Municipiului Timișoara;

            - Mass-media locale.

Este utilă această pagină?