Proiect HCL din 2025-11-17

privind finalizarea procedurii de selecție pentru ocuparea unui post de administrator la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, cu nr. TMI2025-049198/13.11.2025 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz; 

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-049205/13.11.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara; 

Având în vedere Avizul Direcției Juridice din data de 13.11.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-049205/13.11.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara; 

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finante, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administratie locala, juridica, ordine publica, drepturile omului si probleme ale minoritatilor și Comisiei pentru cultura, stiinta, invatamant, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Raportul final nr. TMI2025-048848/11.11.2025 al Comisiei de selecție și nominalizare pentru ocuparea unui post de administrator la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L;

În conformitate cu prevederile art. 3 alin. (1), art. 29 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare aprobate prin Legea nr. 158/2025;

În temeiul prevederilor Legii societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. d), art 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se constată Raportul final nr. TMI2025-048848/11.11.2025, al Comisiei de selecție și nominalizare pentru ocuparea unui post de administrator la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L., conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre, 

Art.2:  Declanșarea procedurii de selecție pentru ocuparea posturilor de administratori ai Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. se va aproba printr-o altă hotărâre de consiliu local.

Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara. 

Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică: 

- Instituției Prefectului - Județul Timiș; 

- Primarului Municipiului Timișoara; 

- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara; 

- Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L

- Mass-media locale. 

Este utilă această pagină?