Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare nr.TMI2025-042436/03.10.2025 privind oportunitatea proiectului de hotărâre a Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Samuel Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-042642/06.10.2025 al Direcției Incubator de Proiecte, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere avizul Direcției Economice din data de 07.10.2025 - Anexă la raportul de specialitate nr.TMI2025-042642/06.10.2025.
Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 07.10.2025 - Anexă la raportul de specialitate nr.TMI2025-042642/06.10.2025.
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/2021 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Mun icipiului Timișoara.
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților și Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
În baza prevederilor Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative;
Având în vedere prevederile art. 867-870 din Legea 287/2009 - privind Codul Civil din 2009 (republicat);
În temeiul art. 287, art. 298-300 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. 2 lit. a) și c), alin. 6 lit. a), art. 7 lit. c) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 196 alin. 1 lit. a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se aprobă darea în administrare către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a bunurilor – mobilier și echipamente de specialitate, achiziționate în cadrul proiectului „Reabilitarea, modernizarea dezvoltarea și echiparea Cantinei de ajutor Social Timișoara, pentru dezvoltarea unui centru social de urgență pentru persoane fără adăpost” cod SMIS 39400, aflate în proprietatea publică a Municipiului Timișoara, conform fișei obiectivului de investiție nr. SC2015-22865/27.08.2015 - Anexa 1 la prezenta hotărâre, din care mijloace fixe cu o valoare totală de inventar de 214.500,16 lei TVA inclusă și obiecte de inventar în cuantum de 112.046.40 lei, TVA inclusă.
Art.2: Se aprobă darea în administrare către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a bunurilor – mobilier și echipamente de specialitate, achiziționate și recepționate în cadrul proiectului „Reabilitare clădire pentru persoane în dificultate” SMIS 40778, aflate în proprietatea Municipiului Timișoara în baza fișei obiectivului de investiție nr. SC 2014 –27715/20.10.2014 - conform Anexei 2 la prezenta hotărâre, din care mijloace fixe cu o valoare totală de inventar de 144.179,96 lei TVA inclusă și obiecte de inventar în cuantum de 222.218,15 lei, TVA inclusă.
Art.3: Se aprobă darea în administrare către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a bunurilor – mobilier și echipamente de specialitate, achiziționate și recepționate în cadrul proiectului „Reabilitarea, centrului de zi pentru copii cu dizabilitati „Podul Lung”, cod SMIS 38456, aflate în proprietatea Municipiului Timișoara în baza Fisei Obiectivului nr. SC 2014-16338/24.06.2014, conform Anexei 3 la prezenta hotărâre, din care mijloace fixe cu o valoare totală de inventar de 136.475,85 lei TVA inclusă și obiecte de inventar în cuantum de 259.839,26 lei, TVA inclusă.
Art.4: Se aprobă darea în administrare către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara a bunurilor – mobilier și echipamente de specialitate, achiziționate și recepționate în cadrul proiectului „Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii Serviciului pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara”, cod SMIS 38282, aflate în proprietatea Municipiului Timișoara în baza Fisei Obiectivului nr. SC 2014-16838/30.06.2014, conform Anexei 4 la prezenta hotărâre, din care mijloace fixe cu o valoare totală de inventar de 53.700,68 lei TVA inclusă și obiecte de inventar în cuantum de 61.574,18 lei, TVA inclusă.
Art.5: Bunurile de natura mijloacelor fixe și obiectelor de inventar predate în baza proceselor verbale de predate în administrare, prevăzute la art.1,2,3 si 4, se vor scoate din evidența contabilă a Municipiului Timișoara prin grija Direcției Economice și din inventar, prin grija Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate UAT.
Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara, precum și aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara prin Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate UAT, Direcția Economică și Direcția Incubator de Proiecte.
Art.7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi, totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;
- Primarului Municipiului Timișoara;
- Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara;
- Structurilor funcționale din cadrul aparatului de specialitate al Primarului;
- Mass-media locale.