Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare nr. TMI2025-026252/19.06.2025, privind oportunitatea proiectului de hotărâre, al Primarului Municipiului Timişoara - domnul Dominic Samuel Fritz,
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-026600/23.06.2025, al Direcției Generale de Investiții și Mentenanță, din cadrul aparatului de specialitate al Pimarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Direcţiei Economice nr. TMI2025-026600/23.06.2025;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic, Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-026600/25.06.2025, al Direcției Generale de Investiții și Mentenanță, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comert, regii autonomie și societãți comerciale, Comisiei pentru administrație localã, juridicã, ordine publicã, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism , ecologie, sport și culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara,
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021- privind Regulamentul de Organizare și Funcționare al Consiliului Local al Municipiului Timișoara.
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 268/20.07.2020- privind aprobarea modalităţii de gestiune a serviciului de transport public local de persoane şi a contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport local de persoane prin curse regulate;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.188/10.05.2016- privind înfiinţarea Serviciului Public de Administrare a „Centrului regional de competenţe şi dezvoltare a furnizorilor în sectorul Automotive” – CERC si Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 235/28.06.2011 -privind aprobarea proiectului "Centru regional de competenţe şi dezvoltare a furnizorilor în sectorul automotive", a Documentaţiei tehnico-economice şi a Analizei cost-beneficiu, precum şi a cheltuielilor legate de proiect, ce revin Municipiului Timişoara, în vederea accesării fondurilor nerambursabile prin Programul Operaţional Regional 2007-2013 aferent Axei prioritare 1. - "Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere", Domeniul major de intervenţie 1.1. -"Planuri integrate de dezvoltare urbană", Sub-domeniul: "Poli de creştere";
În conformitate cu prevederile art. 58 și art. 60 din Legea nr. 24/2000-privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative,
În considerarea atribuțiilor consiliului local prevăzute la art. 129 alin.1, alin. 2 lit. d), alin.7 lit. k), n), alin. 14 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul art.139 alin. 1, art.196 alin.1 lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului . nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
Articole
Art. 1. (1) Se aprobă completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane, în aria administrativ - teritorială a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară "Societatea Metropolitană de Transport Timișoara", încheiat cu operatorul Societatea de Transport Public Timișoara, în sensul introducerii unor noi bunuri în anexele contractului (Anexa 4.1.a şi Anexa 4.1.b. la Contract), potrivit Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Operatorul de transport va prelua de la Municipiul Timișoara bunurile descrise în anexa pe bază de Proces-verbal de predare-primire, în termen de 15 zile de la comunicarea hotărârii. Acestea se vor include ca bunuri de retur în contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane cu numărul de mai sus, prin incheierea unui act aditional.(3) Redevența anuală datorată Municipiului Timișoara de către Societatea de Transport Public Local Timișoara este de 0,3% din valoarea totală a mijloacelor fixe puse la dispoziția operatorului, astfel cum a fost stabilit prin Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane nr. A.D.I. SMTT.1812/22.07.2020 / STPT.15792/22.07.2020 și va fi încasată în conformitate cu prevederile acestuia.
Art.2. (1) Se aprobă mandatarea A.D.I. Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, prin reprezentat legal, să semneze în numele și pe seama Municipiului Timișoara, actul aditional la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de competență a A.D.I. Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, încheiat cu Operatorul Societatea de Transport Public Timișoara, privind completarea Anexei 4.1 cu bunurile de retur menționate in Anexa la prezenta hotărâre și modificarea corespunzătoare a celorlalte prevederi contractuale.
(2) Actul adiţional la contract va fi încheiat în termen de 15 zile de la data comunicării hotărârii şi o copie conformă a acestuia va fi comunicată Municipiului Timișoara,, în maxim 3 zile de la data încheierii lui.
Art. 3. Cu aducerea la îndeplinire a prezentei horărâri, se încredințează Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță și Direcția Economică.
Art. 4. Prezenta hotărâre se publică în Buletinul Informativ al Primăriei Municipiului Timișoara şi pe site-ul propriu şi, totodată, se comunică:
-Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiș;
-Primarului Municipiului Timișoara;
-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
-Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Societatea Metropolitană de Transport Timișoara;
-Societății de Transport Public Timișoara;
-Centrului regional de competenţe şi dezvoltare a furnizorilor în sectorul automotive;
-Mass-media locale.