Proiect HCL din 2025-09-17

darea în administrare a imobilului - corp C10, situat în Piața Regina Maria nr. 2, înscris în CF nr. 439479 Timișoara, nr.cad. 439479-C10, a mijoacelor fixe și obiectelor de inventar aferente investiției, în favoarea SPITALULUI CLINIC DE URGENȚÃ PENTRU COPII ”LOUIS ȚURCANU” Timișoara, pentru o perioadă de 10 ani, aprobarea și încheierea contractului de administrare.

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr.ASEMT2025-000071/17.09.2025, al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate al Direcției Sănătate din cadrul Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara ASEMT2025-000073/17.09.2025- privind darea în administrare a imobilului - corp C10, situat în Piața Regina Maria nr.2, înscris în CF nr. 439479 Timișoara, nr.cad. 439479-C10, a mijoacelor fixe și obiectelor de inventar aferente investiției, în favoarea SPITALULUI CLINIC DE URGENȚÃ PENTRU COPII ”LOUIS ȚURCANU” Timișoara, pentru o perioadă de 10 ani, aprobarea și încheierea contractului de administrare;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic al Municipiului Timișoara din data de 17.09.2025;

Având în vedere Avizul Direcției Economice  nr.TMI2025-039633/17.09.2025;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 221 din data de 30.05.2006 -privind transmiterea din administrarea Consiliului Local al municipiului Timişoara în administrarea Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii " Louis Ţurcanu " Timişoara a imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea şi care fac parte din Domeniul Public al municipiului Timişoara;

În conformitate cu Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 89/16.03.2022- privind înființarea Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara prin reorganizarea structurală a serviciilor publice de sănătate și educație oferite de municipalitate, cu modificările ulterioare, ultima fiind prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 33/19.02.2024;

În conformitate cu prevederile art. 867-870 din Legea nr. 287/2009 - CODUL CIVIL din 17 iulie 2009 (republicat), art. 108, 287, 297- 301 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 57 din 3 iulie 2019 -privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129  alin. (2) lit. a) și alin.(3) lit. c), art. 196 alin (1) lit. a)  și 518 alin (6) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare;

În temeiul prevederilor art.139  alin.(1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

 

 

Articole

Art.1 Se aprobă darea în administrarea a imobilului - corp C10, situat în Piața Regina Maria nr.2, înscris în CF nr. 439479 Timișoara, nr.cad. 439479-C10, aflat în proprietatea  Municipiului Timișoara, cu număr de inventar al obiectivului 101357, a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar aferente investiției cu valoarea totală de inventar de 65.454.714,13 lei (TVA inclusă), în favoarea SPITALULUI CLINIC DE URGENȚÃ PENTRU COPII ”LOUIS ȚURCANU” Timișoara, pentru o perioadă de 10 ani, conform Anexei II care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 Se aprobă modelul cadru de contract de administrare conform Anexei 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.3 Se aprobă încheierea contractului de administrare.

Art.4 Predarea imobilului, a mijoacelor fixe și obiectelor de inventar aferente investitiei, se va face pe bază de proces verbal de predare-primire, într-un termen de maxim 10 zile de la data semnării contractului de dare în administrare.

Art.5 Obligațiile titularului dreptului de administrare sunt cele corespunzătoare art. 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările si completările ulterioare, precum și cele conform clauzelor din contractul de administrare.

Art.6 Titularul dreptului de administrare este obligat să mențină starea de funcționare perfectă a bunurilor date în administrare.

Art.7 Se mandatează Primarul Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz, pentru semnarea contractului de administrare.

Art.8 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Administrația pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara, Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate UAT și Direcția Economică, din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara.

Art. 9 Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată, se comunică:

-Instituției Prefectului - Județul Timiș,

-Primarului Municipiului Timișoara,

-Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Louis Țurcanu” Timișoara,

-Direcției Generale Valorificare Drepturi de Proprietate UAT,

-Direcției Economice,

-Administrației pentru Sănătate şi Educație a Municipiului Timișoara ,

-Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timis,

-Mass-mediei locale.

Este utilă această pagină?