Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre, nr. TMI2025-031596/22.07.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr.TMI2025-031606/22.07.2025, al Serviciului Spații Verzi Recreative, din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 22.07.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-031606/22.07.2025 al Serviciului Spații Verzi Recreative, din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;Având în vedere Avizul Direcției Economice nr. 22.07.2025 - Anexă la Raportul de specialiatate nr. TMI2025-031606/22.07.2025 al Serviciului Spații Verzi Recreative, din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 208/15.06.2021-privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Procesele Verbale de Avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, servicii publice și comerț, regii autonome și societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului și probleme ale minorităților, Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara.
Având în vedere prevederile art. 31 alin 1 din Legea nr. 98/19.05.2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare
În conformitate cu prevederile Legii 24/2007- privind reglementarea și administarea spațiilor verzi din intravilanul localităților.
În conformitate cu prevederile Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 195/2005- privind protecția mediului
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit.d și alin.(7) lit.n, alin. (14) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019-privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art.139 alin.(1), (3) și art. 196 alin. (1) lit. a), din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Articole
Art.1: Se aprobă atribuirea către HORTICULTURA SA, în conformitate cu prevederile art. 31. alin. 1 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, a Contractului de prestări servicii pentru "Întreținerea și amenajarea spațiilor verzi din Municipiul Timișoara – Zona Centrală”, in scopul asigurării continuității prestării serviciilor de întreținere a spațiilor verzi din zona centrală a Municipiului Timișoara.
Art.2: Durata Contractului este valabilă 12 luni.Art.3: Se aprobă utilizarea Caietul de sarcini, conform Anexei nr.1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4: Se aprobă modelul contractului de atribuire servicii pentru "Întreținerea și amenajarea spațiilor verzi din Municipiul Timișoara – Zona Centrală”, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.5: Se aprobă folosirea prețului cel mai scăzut, în conformitate cu principiile de eficiență economică și utilizare judicioasă a fondurilor publice, prevăzute de Legea nr. 500/2002 și Codul Civil.
Art.6: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Spații Verzi Recreative, din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara.
Art.7: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și totodată se comunică:
-Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
-Primarului Municipiului Timișoara
-Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;
-SC HORTICULTURA SA
- Mass-media locale.