Proiect HCL din 2025-07-08

modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre  nr. TMI 2025 -024343/06.06.2025 al Primarului Municipiului Timișoara,  domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate  nr. IF 2025 – 037226/10.06.2025 al Compartimentului Resurse Umane din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara;

Având în vedere Anexa 1 a Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 168/01.04.2025 privind modificarea şi aprobarea Statului de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara;

Având în vedere avizul Serviciului Management Organizational din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara cu nr. TMI2025 - 028683/04.07.2025 -Anexă la raportul de specialitate nr. IF 2025 – 037226/10.06.2025

 Având în vedere avizul Serviciului Juridic din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara din data de 07.07.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. IF2025 – 037226/10.06.2025;

Având în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Luând în considerare prevederile art. 409 alin. (3) lit. b) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a), alin. (3) lit. c ) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

 

Articole

Art. 1:  Se aprobă Statul de funcţii pentru Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, se abrogă Anexa 1 (Statul de funcţii) a Hotărârii Consiliului Local nr. 168/01.04.2025.

Art. 3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Fiscală a Municipiului. Timişoara.  

Art. 4 Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:

            -  Instituţiei Prefectului - Judetul Timiş;

-  Primarului Municipiului Timişoara;

-  Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara.

-  Structurilor funcţionale din aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara;

- Mass – media locala.

Este utilă această pagină?