Proiect HCL din 2025-07-14

privind aprobarea Planului de selecţie pentru ocuparea unui post de administrator la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. - componenta integrală

Motivație

Având în vedere Referatul de aprobare a Proiectului de hotărâre nr. TMI2025-029622/10.07.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, Domnul Dominic Fritz;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-029675/10.07.2025, al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 11.07.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. TMI2025-029675/10.07.2025 al Direcției Economice - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului si patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice si comerț, regii autonome si societăți comerciale, Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului si probleme ale minorităților și Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport si culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 545/2024 privind numirea reprezentanților Municipiului Timișoara în adunarea generală a acționarilor sau asociaților la întreprinderile publice la care este acționar sau asociat;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 264/27.05.2025 privind declanșarea procedurii de selecție pentru ocuparea unui post vacant în Consiliul de Administrație al Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 335/24.06.2025 privind aprobarea Planului de selecţie pentru ocuparea unui post vacant de administrator la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. - componenta iniţială;

Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 privind  aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;

Având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) lit. c) și k) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 1 alin. (1) pct. 5, pct. 13, art. 10, art. 12 din Anexa nr. 1  și Anexa nr. 1a din Hotărârea de Guvern nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. d) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Articole

Art.1: Se aprobă Planul de selecţie pentru ocuparea unui post vacant de administrator la Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L. - componenta integrală, conform Anexei 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Componenta integrală a planului de selecție cuprinde inclusiv componenta inițială a planului de selecție aprobată prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 335/2025.

Art. 3: Se mandatează reprezentanții Municipiului în Adunarea Generală a Asociaților pentru aprobarea Planului de selecție menționat la art. 1, la sediul societății din municipiul Timișoara, Calea Circumvalațiunii nr. 2, la data de .............,  ora ............. .

Art. 4: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Economică - Compartimentul Guvernanță Corporativă, Monitorizare Management Societăți, Instituții și Servicii Publice din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, reprezentanții Municipiului Timișoara în AGA și Agenția de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.

Art. 5: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică:

- Instituției Prefectului - Județul Timiș;

- Primarului Municipiului Timișoara;

- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor, din cadrul Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;

- Agenției de Achiziții Publice Timișoara S.R.L.;

- Doamnei Neculiță Nicoleta-Adriana;

- Domnului Moșiu Simion;

- Mass - media locale.

Este utilă această pagină?