Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre cu nr. TMI2025-024500/06.06.2025,al Primarului Municipiului Timișoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 379/04.06.2025 al Contabilului Șef din cadrul Serviciului Public de Administare a ”CERC ” ( Centrul Regional de Competente si Dezvoltare a Furnizorilor in Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara;Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 188/2016 privind înființarea in subordinea Consiliului Local al Municipiului Timișoara a Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr. 123/2023 privind transmiterea in administrare pe o perioadă de 5 ani, a imobilului înscris in CF nr. 425139, nr. top 1243/2/3 denumită Incuboxx;Având în vedere avizul Serviciului Juridic din data de 10.06.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 379/04.06.2025;Având în vedere avizul Direcției Economice din data de 10.06.2025 - Anexă la Raportul de specialitate nr. 379/04.06.2025;Având în vedere prevederile Hotărârii Consiliului Local nr. 208/2021 - privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara;Avand în vedere Procesele verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanțe, impozite și taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului și patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor și Comisiei pentru cultură, știință, învățământ, sănătate, protecție socială, turism, ecologie, sport și culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului Public de Administrare a CERC (Centrul Regional de Competențe și Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive), și a clădirii Incuboxx a Municipiului Timișoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 123/2023;
În conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. 22 și pct 22¹, art. 5 alin. (3)-(4), art. 13, art. 16 alin. (1), art.20 alin.(1) lit. k), art. 58 alin. (1) lit. c) din Legea nr.273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;
Luând în considerare prevederile Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 6688/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind încheierea exercițiului bugetar al anului 2024, cu modificările și completările ulterioare;In temeiul art. 64 și art. 65 din Legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, cu modificări și ocmpletări ulterioare.
În conformitate cu prevederile art.129 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (4) lit. a), art. 139 alin.(1) și alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art.196 alin.(1) lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
Articole
Art.1: Se revoca art. 1 al Hotărârii Consiliului Local nr. 169 din 01.04.2025 privind aprobarea repartizării și utilizării excedentului aflat în soldul contabil al Serviciului Public de Administrare a ”CERC” ( Centrul Regional de Competențe Și Dezvoltare A Furnizorilor În Sectorul Automotive) al Municipiului Timișoara la data de 31.12.2024 și acoperirea deficitului secțiunii de funcționare pe anul 2024 din excedentul anilor precedenți.
Art.2: Celelalte prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 169 din data de 01.04.2025, rămân neschimbate.
Art.3: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredințează Serviciul Public de Administare a ”CERC ” al Municipiului Timișoara, prin Compartimentul Financiar Contabil.
Art.4: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu și, totodată, se comunică:
- Instituției Prefectului - Județul Timiș;- Primarului Municipiului Timișoara;- Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara;- Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Timișoara;- Serviciului Public De Administare a ”CERC ” al Municipiului Timișoara
- Mass-media locală.