Motivație
Având în vedere Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. TMI2025-026232/19.06.2025, al Primarului Municipiului Timişoara, domnul Dominic Fritz;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. TMI2025-022202/26.05.2025 al Direcției Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara; Având în vedere Avizul Serviciului Juridic din data de 27.05.2025- Anexă la Raportul de specialitate nr. TTMI2025-022202/26.05.2025; Având în vedere Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr. 208/15.06.2021 - privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara; Având în vedere Procesele Verbale de avizare ale Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului, patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte, din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timișoara; Având în vedere Ordinul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară nr. 600/08.02.2023- privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepție și înscriere în evidențele de cadastru și carte funciară;Luând în considerare prevederile Legii nr. 7/1996- a cadastrului şi publicităţii imobiliare, actualizată;
Conform art.286 alin.(4) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) şi alin. (2) lit. c), art. 196 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și (3) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019- privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;Articole
Art.1: Se aprobă operațiunea de primă înregistrare în sistemul informatic integrat de cadastru și carte funciară, precum și modificarea suprafețelor pentru două terenuri aferente drumurilor de exploatare situate în calea Aradului, DE 301 și DE197:
- parcela cu nr. cad. vechi DE 301, având categoria de folosință ”drum” cu suprafața din acte 1400 mp, suprafața măsurată de 1498 mp, planul de amplasament fiind recepționat de OCPI Timiș cu Referat de admitere nr. 86471/27.03.2025 și număr cadastral nou 457158, conform Anexei 1 la prezenta hotărâre, proprietatea Municipiului Timișoara-domeniu public;
- parcela cu nr. cad. vechi DE 197, având categoria de folosință ”drum” cu suprafața din acte 9000 mp, suprafața măsurată de 8789 mp, planul de amplasament fiind recepționat de OCPI Timiș cu Referat de admitere nr. 86442/27.03.2025 și număr cadastral nou 457156, conform Anexei 2 la prezenta hotărâre, proprietatea Municipiului Timișoara-domeniu public;
Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcția Generală Valorificare Drepturi de Proprietate ale UAT din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara și GEOLINK S.R.L.
Art.3: Prezenta hotărâre se publică pe site-ul propriu şi totodată, se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcțiilor, Serviciilor, Compartimentelor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului; - GEOLINK S.R.L. - Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară Timiș;- Mass-mediei locale.