Intro
Domnul Nyari Ciprian Ştefan, consilier în cadrul Direcției Relații Comunitare, este responsabil din partea Primăriei Municipiului Timișoara cu aplicarea Legii 544/2001 și gestionarea informațiilor publice primite de la persoane fizice și persoane juridice, instituții publice, ONG-uri și mass-media.
Pentru mai multe informații, scrieți la adresa de e-mail: [email protected]
Legislație
Modele cereri
Contestarea deciziei
ART. 22 din Legea 544/2001
(1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.
(2) Instanța poate obliga autoritatea sau instituția publică să furnizeze informațiile de interes public solicitate și să plătească daune morale și/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curții de apel este definitivă și irevocabilă.
(5) Atât plângerea, cât și apelul se judecă în instanță în procedura de urgență și sunt scutite de taxa de timbru.