Administrează sediile în care-și desfășoară activitatea aparatul de specialitate al Primarului, asigurând:
efectuarea controlului tehnic periodic și asigură funcționalitatea imobilelor în care se desfășoară activitate profesională și se arhivează documentele instituției;
efectuarea serviciilor de curățenie și igienizare a sediilor, căilor de acces, curților interioare în afara programului de funcționare al instituției;
asigură dotarea imobilelor în care se desfășoară activitate profesională și se arhivează documentele instituției cu utilitățile necesare (instalații electrice, termice, instalații sanitare, apă, comunicații, deșeuri etc. ), tâmplărie (uși, geamuri), mobilier, elemente de birotică și alte dotări necesare;
gestionarea contractelor ce țin de administrarea sediilor și a cheltuielilor aferente (inclusiv contracte de utilități);
Elaborarea programului anual de reparații curente și generarea de documente suport necesare pentru efectuarea lucrărilor de reparații curente pentru sediile instituției;
Propune încheierea și urmărește executarea contractelor de aprovizionare, întreținere și servicii ce cad în competența compartimentului;
Asigură aprovizionarea cu materiale de întreținere și uz gospodăresc, mijloace fixe și obiecte de inventar sau alte bunuri necesare desfășurării activității în cadrul instituției;
Asigură recepția, evidența și distribuirea bunurilor și materialelor achiziționate pentru desfășurarea activității;
Participarea la efectuarea anuală a inventarului la mijloace fixe și obiecte de inventar din instituție și a celor date în custodie; comunicarea cu membrii comisiei de inventariere;
Păstrează listele de inventariere a bunurilor, precum și evidența operativă a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar; completează în aplicația de IT Asset management numerele de inventar aferente echipamentelor IT;
Asigură îndeplinirea procedurilor legale și ia măsurile necesare pentru casarea bunurilor;
Participă la organizarea alegerilor locale, parlamentare, europarlamentare și a referendumurilor, asigurarea materialelor necesare și transportul buletinelor, urnelor, cabinelor, steagurilor pentru dotarea secțiilor de vot și buna desfășurare a acestora ;
Desfășurarea activității de transport în interes de serviciu;
Organizarea activității de întreținere a parcului auto;
Întocmirea de note de comenzi în vederea achiziționării produselor și serviciilor;
Eliberarea foilor de parcurs pentru autoturismele din parcul auto propriu al instituției și a ordinelor de deplasare pentru conducătorii auto;
Normarea consumului de carburanți conform kilometrilor efectuați și confirmați din foile de parcurs ale autoturismelor din dotarea parcului auto propriu al instituției și întocmirea lunară a ”fișei activității zilnice” pentru fiecare autoturism în parte conform normelor specifice legale în vigoare;
Asigurarea aprovizionării cu bonuri valorice carburanți auto pentru autoturismele din parcul auto al instituției, cu respectarea normelor stabilite prin O. G. nr. 80/2001 cu completările și modificările ulterioare;
Asigurarea bunei desfășurări a activității de exploatare și participarea la lucrările de întreținere și reparații a autoturismelor din dotarea parcului auto propriu al Primăriei Municipiului Timișoara;
Asigurarea încadrării în cotele stabilite conform legislației în vigoare ale consumului de carburanți pentru autoturismele din dotare;
elaborează documentații privind achiziționarea de servicii de asigurare contra accidentelor și a asigurărilor de sănătate;
Pregătirea documentației tehnice premergătoare, necesară demarării procedurilor de achiziții publice – servicii și lucrări specifice serviciului (referat de necesitate și oportunitate, notă conceptuală, temă de proiectare, caiet de sarcini, cerințe/ criterii de calificare, factori de evaluare, angajament și propunere de cheltuială, model de contract);
Urmărirea derulării contractelor de achiziție publică, cu respectarea clauzelor contractuale și termenelor conform normelor în vigoare, recepția lucrărilor/serviciilor contractate, ordonanțarea la plată a facturilor a serviciilor prestate/lucrărilor executate rezultate din contractele monitorizate;
Întocmește documentația necesară eliberării garanțiilor de bună execuție aferente contractelor de achiziție publică de lucrări și servicii pe care le administrează;
Dotează instituția cu echipamentele necesare pentru stingerea incendiilor, instalații și sisteme de detecție/semnalizare;